Skúsim to preformulovať
1. zámena originálneho oleja v patróne
vidlice (Pike u turn) za Motorex s rovnakou konzistenciou jedny hovoria že to bude v pohode iný že nie tak neviem preto sa pýtam
Problem to nebude.. mozes ale pocitit rozdiel v chode vidlice.. ale aj nemusis.. vsetko to zalezi od toho, ako rozdielny bude ten olej.. teda najma aku ma viskozitu (v cSt, nie wt ratingu) a index viskozity
2. šialený odskok na Sr suntour Raidon keď sa zdvihla zo 120 na 140 nedá sa to nastaviť lebo tam nieje odskoková patróna
nepoznam detaily tej vidlice ako je riesena, ale ak nema moznost nastavanie odskoku, tak asi smola.. navyse ale menit zdvih zo 100 na 140mm uz riadne rozhadze geometriu bajku.. hlav. uhol, sedlovy, vyska BB, reach..
3. Raidon nadržal tlak teraz je okolo tej podložky čo drží spodné nohy teflónová páska
Ak som ta pochopil spravne, dali ste teflonku na ten srob odspodu vonkajsich noh, ktory drzi tiahlo vzduchoveho piestu? Ak ano, tak tam je to zbytocne davat.. unik mas niekde vo vzduchovej komore, teda vnutorna noha.. ale ako vravim, tu vidlicu nepoznam, takze viac neporadim..